Ingyenes kiszállítás 30.000 Ft feletti rendelésnél. Raktáron lévő termékek esetén a kiszállítási idő 2-4 munkanap GLS szállítással.

Rólunk

Üdvözlünk a Tufting Világ webáruházban, ahol minden megtalálsz, amire szükséged lehet a szőnyegkészítéshez! Célunk, hogy minőségi alapanyagokat és eszközöket kínáljunk minden olyan hobbi vagy profi kézműves számára, aki szeretné saját egyedi szőnyegeit létrehozni.

Kínálatunkban széles választékban találhatók a következő termékek:

Szőnyeg alapanyagok: Minőségi szőnyegszövetek és speciális tufting alapanyagok, ideálisak mindenféle projekthez.

Tufting gépek és eszközök: Különböző méretű,színű és típusú tufting gépek, vágó gépek kaphatóak, amelyek lehetővé teszik a kreatív mintázatok és textúrák létrehozását.

Ragasztók és rögzítő anyagok: Biztosítsd a szálak tartósságát és a kész szőnyeg megerősítését a speciális ragasztók és rögzítő anyagok segítségével.

Kellékek széles választéka: Szabóollók, tűk, kesztyűk és egyéb kellékek. Minden amire szükséged lehet a szőnyegkészításhez megtalálható nálunk!

Webáruházunkban könnyen böngészhető kategóriákat kínálunk, valamint részletes termék leírásokat és képeket, hogy segítsünk a választásban és a projekt előkészítésében. A biztonságos online fizetési lehetőségek és gyors szállítás garantáltan zökkenőmentessé teszik a vásárlást.

 

Bemutatóteremmel is rendelkezünk. Mit is jelent ez?

A bemutatóterem azt jelenti, hogy személyesen is átveheted a megrendelt termékeket. Itt Felsőpakonyban, a József Attila u. 33. címen található a raktárunk, ahol hétfőtől péntekig 7:00-tól 17:00-ig, szombaton pedig 8:00-tól 12:00-ig tudsz jönni.

Viszont fontos tudni, hogy nincs online pénztárgépünk és kártyás fizetési lehetőségünk, tehát a rendelést mindenképpen a webshopon keresztül kell leadnod, ahol kiválaszthatod a fizetési módot is, például készpénzben személyes átvételkor. 

Ha azelőtt rendelsz a webshopunkban, mielőtt érkeznél, már előre letudjuk vágni az anyagokat és elő tudjuk készíteni a rendelésedet. Így nem kell várnod a vágási és összeszedési időre.

 

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

A fizetési lehetőségek a következők:

  • Készpénzzel a helyszínen, ha személyes átvételt választasz.
  • Utánvéttel, amikor a GLS futárszolgálatnál fizetsz a csomag átvételekor.
  • Bankkártyás fizetés BARION rendszeren keresztül, ami egy biztonságos online fizetési mód.
  • Banki átutalás, amelyet a megrendelés után tudsz végrehajtani a megadott bankszámlaszámra.

Választhatsz a szállítási módok közül is, amelyek befolyásolhatják a fizetési módokat. 

 

Milyen szállítási módok vannak?

A szállítási módok a következők:

1. Magyarország területére történő szállítási lehetőségek:

1.1 MPL

Az MPL belföldi, nem egyetemes csomagszolgáltatás, melynek keretében az MPL kereskedelmi áruk szállítását vállalja. Az ország legnagyobb csomagátvételi hálózatát biztosíták, ahol a címzettek a házhoz szállítás mellett közel 3000 átvételi pont közül választhatják ki a számukra megfelelőt. A küldemények tartalma lehet bármilyen tárgy vagy anyag, amelynek szállítását jogszabály, a Postai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei (PSZ ÁSZF), vagy jelen ÁSZF nem tiltják.

Házhoz kézbesítés
A házhoz szállított küldeményeknél két alkalommal kísérelik meg a kézbesítést. Ha a címzett a két kísérlet ellenére sem tudta átvenni a csomagot, további átvételi lehetőséget biztosítanak a címzetthez legközelebbi postahelyen az 5 munkanapos őrzési idő alatt.

Kézbesítés PostaPonton
Postára feladott / Postán maradó küldemény esetén a feladott küldemények átvétele a posták teljes nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges! Időérzékeny küldemény esetén több, mint 180 postán - külön díj felszámítása nélkül – akár szombaton is átvehetők a csomagok.

A Partner PostaPontra címzett küldeményeket töltőállomásokon és partnereink üzleteiben tudják átvenni a címzettek, közel 300 átvételi helyszínen. Jelenlegi partnek: MOL, Coop, Media Markt.


Kézbesítés Csomagautomatára
Csomagautomaták a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhetők. A címzettnek 2 munkanap áll a rendelkezésére, hogy a csomagját a neki megfelelő időpontban átvegye. Az átvételi határidő után az át nem vett küldeményt beszállítjuk az automatához tartozó postára, ahol további átvételi lehetőséget biztosítanak a címzett részére.

A küldemények tömeghatára 40 kg.

Az utánvét fizetési extra költségét a 20.000 forintig terjedő rendelési érték és a készpénzes fizetés alapján állapítottuk meg.

1.2. GLS

GLS Házhozszállítás: A megrendelt termékek kiszállítását Magyarország területén a GLS is végzi. A kiszállítást megelőzően e-mailben értesítést küld a futárszolgálat a futár érkezési időpontjáról. Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is, amennyiben a házhozszállító partnerünk által javasolt időpont nem megfelelő a címzett részére vagy más címen szeretné átvenni a csomagot.

A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot. A futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

Sikertelen kézbesítés esetén e-mail útján küldünk értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. Amennyiben egyik alkalommal sem jár sikerrel, a küldemény visszakerül telephelyünkre.

Csomagpontra történő szállítás: A megrendelt termékek kiszállítását Magyarország területén a GLS végzi. A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja. Ha a csomag megérkezett az átvételi csomagautomatába és e-mailben értesítjük a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert  nyitókóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. A e-mail tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából.

A küldemények tömeghatára 40 kg.

1.3. Fox Post

Fox Post csomagponta történő szállítás. A csomagokra kiszállítási időgaranciát nem vállalunk.

Csomagautomata: A Küldemények címzettekhez történő eljuttatása céljából az ország meghatározott pontjain elhelyezett és működtetett kezelőszemélyzet nélküli automata csomagátadó terminál. A Csomagautomata meghatározott számú rekesszel rendelkezik, melyekbe a küldemények elszállítás céljából a Feladó által elhelyezésre kerülnek, illetve amelybe Szolgáltató a Címzett részére a Küldeményt elhelyezi, amelyet a Címzett a Szolgáltató által küldött egyedi azonosító kód segítségével vehet át

A küldemény Szolgáltató által a Csomagautomatában történő elhelyezéséről és az átvétel lehetőségéről a Megrendelő vagy a Címzett automatikus rendszerüzenet útján kerül értesítésre mobiltelefonszámra történő sms vagy viber üzenet küldése útján, amely értesítésben megkapja a rekesz kinyitásához szükséges kódot.

Abban az esetben, ha a Feladó által megjelölt Csomagautomata műszaki meghibásodás miatt nem használható, vagy az oda érkező csomagok mennyisége folytán a Csomagautomata telített és emiatt abban a küldemény nem helyezhető el, úgy Szolgáltató -a küldemény Címzett általi lehető legkorábbi időpontban történő átvétele érdekében- egy másik, a Feladó által megjelölt Csomagautomatához közel elhelyezkedő Csomagautomatába helyezi el a küldeményt átvételre. A Feladó által megjelölt Csomagautomata műszaki meghibásodásáról, vagy annak telítettsége miatt a sikeres kézbesítés meghiúsulásáról, valamint a másik Csomagautomatába történő áthelyezéséről Szolgáltató a küldemény Címzettjét elektronikus úton értesíti.

A küldemény kézbesítési időpontjának azt az időpontot kell tekinteni, amikor Szolgáltató vagy Fuvarozó a csomagautomata rekeszébe behelyezte a küldeményt és bezárta a rekesz ajtaját. Ez az időpont, illetve az az időpont, amikor az Ügyfél kiveszi a rekeszből a küldeményt, automatikusan rögzítésre került. Címhelyen történő kézbesítés időpontjának az tekintendő, amikor a jogosult átvevő Fuvarozótól aláírás ellenében a küldeményt átveszi. Ezen időpontot Szolgáltató rögzíti és nyilvántartja.

A Címzett a csomagautomatában elhelyezett küldeményt az erről szóló értesítéstől számított 3 napig veheti át a Csomagautomatából. A Csomagautomaták elérhetőségi idejét Szolgáltató internetes felületén teszi közzé. Ha a Címzett 3 napon belül nem veszi át a csomagját a Csomagautomatából, úgy Szolgáltató a küldeményt a csomagautomatából begyűjti és saját telephelyére visszaszállítja. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy egyedi szerződésekben, illetve egyes online piactereken, elektronikus szolgáltatás igénybevételi felületeken eltérő időtartamot határozzon meg a küldemények Címzettek részére a terminálban történő tartására. Az átvételi időtartamot minden esetben közzéteszi a vonatkozó elektronikus felületeken, weboldalakon.

A küldemény átvételéhez szükséges kódot a Szolgáltató bocsátja a Címzett rendelkezésére sms vagy viber üzenet útján, aki köteles gondoskodni arról, hogy a kód illetéktelen harmadik személy számára ne válhasson megismerhetővé. A Szolgáltató kizárja a felelősségét azon esetre, ha a kód a Címzettől különböző személy részére is megismerhetővé válik és ebből eredően kár következne be.

Utánvétel szolgáltatással feladott küldemények esetén a Feladó által megjelölt utánvételi összeg megfizetése feltétele a küldemény átvételének, az utánvételi összeg bankkártya útján történő kiegyenlítését követően vehető át a küldemény, ebben az esetben nyílik ki a Csomagautomata megfelelő rekeszének ajtaja.

A küldemény csomagautomatából történő átvételéhez szükséges kód kezelőfelületen történő megadása, valamint az esedékes utánvételi összeg bankkártyával történő megfizetése után, a csomagot tartalmazó rekesz ajtó kinyitását követően a küldeményt a Címzettnek ki kell vennie és el kell szállítani a rekeszből. Az ajtó nyitását követően a rekeszben hagyott csomagokért Szolgáltató nem vállal felelősséget, mivel az automaták működését támogató informatikai rendszer ebben az esetben a csomagot átvettnek érzékeli.

1.4. Személyes átvétel: 2363 Felsőpakony, József Attila utca 33. szám alatti üzletben lehetséges nyitvatartási időben (Hetfőtől - Péntekig: 07:00- 17:00, Szombat: 8:00-12:00, vasárnap: Zárva)

Mindegyik szállítási mód esetében a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Abban az esetben, ha a sérülés átvételkor látható, kérjük jelezze a futárnak is és kérje jegyzőkönyv felvételét. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk, természetesen kivételt képez a termék hibája, amely kicsomagolást követően derül ki – ebben az esetben a hatályos jogszabályok szerint járunk el, jelenleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben rögzített „A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató” szerint.

  •  

    2. Európai unió területére történő szállítási lehetőség:

    2.1 Packeta

    A Packeta Hungary Kft. egy logisztikai szolgáltató, amely csomagküldő megoldásokat kínál Magyarországon és nemzetközi szinten egyaránt. A vállalat része a Packeta Group nemzetközi hálózatának, amely Európa-szerte több ezer csomagpontot üzemeltet, megkönnyítve az online vásárlások gyors és egyszerű átvételét. A Packeta innovatív technológiai megoldásokra épít, amelyekkel hatékonyan kezelik a csomagok kézbesítését, nyomon követését és visszaküldését, kiszolgálva mind a kereskedőket, mind a vásárlókat.

    2.1.1 Zóna 1 - Csehország, Horvátország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Románia, Spanyolország, Szlovákia, Szlovénia, 

    2.1.2 Zóna 2 - Ausztria, Bulgária, Észtország, Görögország, Németország, 

    2.1.3 Zóna 3 - Belgium, Dánia, Franciaország, Hollandia, Olaszország, Portugália, 

    2.1.4 Zóna 4 - Írország, Luxemburg, Svédország, Finnország